+30 6983 864 071

TESAE Pegasus Εμπορικές Επιχειρήσεις

ΤΟΠΙΚΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΑ

TESAE PEGASUS ΕΜΠΟΡΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ


Λογισμικό TESAE Pegasus Erp:


 

Το TESAE Pegasus Erp Start up απευθύνεται στο 60 % τον εμπορικών επιχειρήσεων που θέλουν να κάνουν το πρώτο βήμα στην μηχανοργάνωση της επιχείρησής τους. Είναι το δυναμικό ξεκίνημα με άμεσα αποτελέσματα και εξασφαλίζει πραγματική επένδυση για την επιχείρηση.

  • Χαρακτηρίζεται από την εύκολη εγκατάσταση του
  • Εύκολη εκμάθηση από αρχάριους χρήστες, χωρίς ιδιαίτερες γνώσεις
  • Άμεση έναρξη αποδοτικής λειτουργίας
  • Δεν έχει ιδιαίτερες απαιτήσεις στο hardware
  • Αυτόματη επικοινωνία με εκτυπωτές, barcode scanner
  • Είναι Απλό, Λειτουργικό και Αποτελεσματικό

Το Pegasus ERP Start up καλύπτει τις βασικές ανάγκες μίας εμπορικής επιχείρησης. Παρακολουθεί Πελάτες, Προμηθευτές, Αποθήκη, Εισπράξεις, Πληρωμές, Έξοδα, Αξιόγραφα.

Ταυτόχρονα διαθέτει το CRM με το οποίο μπορείτε και διαχειρίζεστε όλους τους συναλλασσόμενους (Πελάτες, Προμηθευτές, υποψήφιους Πελάτες, υποψήφιους Προμηθευτές κ.ο.κ.) και τις εργασίες του Προσωπικού σας. Με αυτόν τον τρόπο η παρακολούθηση της καθημερινής ροής της εργασίας σας είναι απλή και μετρήσιμη.

Με ένα πλήθος έτοιμων αναφορών και στατιστικών, σας ενημερώνει για την πορεία της επιχείρησής σας. Επίσης με τις γεννήτριες αναφορών και στατιστικών που διαθέτει, σας επιτρέπει να δημιουργήσετε τις δικές σας εκτυπωτικές καταστάσεις.

Ανταγωνιστικά Πλεονεκτήματα:

  • Δεν έχει κανένα κόστος θέσεων εργασίας
  • Μικρό κόστος Ετησίου Συμβολαίου
  • Δυνατότητα αναβάθμισης του προγράμματος στις αμέσως επόμενες εκδόσεις αυτόματα πληρώνοντας μόνο τη διαφορά των εκδόσεων
  • Αυτόματη επικοινωνία με ΕΑΦΔΣΣ Pegasus c&a 100
  • Άμεση επικοινωνία με άλλα προγράμματα τις Τεχνολογίας Pegasus (πχ Oil , Champion, Pos, Estiasi, Service)
  • Χρησιμοποιεί την MySQL, την πιο διαδεδομένη Βάση διαχείρισης δεδομένων του Internet και όχι μόνο
  • Άμεση εξυπηρέτηση 24 ώρες μέσω Extranet, για να έχετε τεκμηριωμένη την ιστορία της τεχνικής υποστήριξής σας

 

Παρουσίαση σε pdf

Σε ποιούς απευθύνεται :

Το Pegasus ERP Basic είναι σχεδιασμένο για την επιχείρηση που απαιτεί από την μηχανογράφησή της την αύξηση της αποτελεσματικότητας και την μείωση του κόστους λειτουργίας. Απευθύνεται σε μεσαίες Εμπορικές επιχειρήσεις οι οποίες «ζητούν» από ένα πρόγραμμα μηχανογράφησης :

  • Εύκολη Εγκατάσταση, Λειτουργία και Απλότητα Χειρισμού
  • Παραμετροποιήσιμο σύμφωνα με τις ανάγκες του επιχειρηματικού οργανισμού
  • Δυνατότητα αυτόματης επικοινωνίας με το site της Επιχείρησης
  • Μεταφορά και αυτόματη εισαγωγή δεδομένων από άλλα προγράμματα της αγοράς
  • Δυνατότητα επικοινωνίας και με άλλα λογιστικά προγράμματα
  • Εύκολο & γρήγορο στην εκμάθησή του, μέσα από ένα εύχρηστο περιβάλλον
  • Στατιστικά & εκτυπώσεις χωρίς περιορισμούς

Καλύπτει όλες τις βασικές ανάγκες, αφού παρακολουθεί Πελάτες, Προμηθευτές, Αποθήκη, Εισπράξεις, Πληρωμές, Έξοδα, Αξιόγραφα. Επίσης μπορεί και παρακολουθεί Serial Numbers, Παρτίδες και είδη με Χρώμα – Μέγεθος.

Επιπλέον διαθέτει Λογιστική για την τήρηση των Βιβλίων της επιχείρησης και Μισθοδοσία.

Ταυτόχρονα διαθέτει το CRM με το οποίο μπορείτε και διαχειρίζεστε όλους τους συναλλασσόμενους (Πελάτες, Προμηθευτές, υποψήφιους Πελάτες, υποψήφιους Προμηθευτές κ.ο.κ.) και τις εργασίες του Προσωπικού σας. Με αυτόν τον τρόπο η παρακολούθηση της καθημερινής ροής της εργασίας σας είναι απλή και μετρήσιμη.

Με ένα πλήρες πλήθος έτοιμων αναφορών και στατιστικών, σας ενημερώνει για την πορεία της επιχείρησης. Επίσης με τις γεννήτριες αναφορών και στατιστικών που διαθέτει, σας επιτρέπει να δημιουργήσετε τις δικές σας αναφορές.

Τέλος διαθέτει το module P.I.M. (Pegasus Interoperability Mechanism) με το οποίο μπορεί:
α. Να ενημερώνει το site της επιχείρησης αυτόματα
β. Να συγχρονίζει δεδομένα από διαφορετικές εγκαταστάσεις (ιδανικό για επιχειρήσεις με πολλά υποκαταστήματα).
γ. Ενημερώνει αυτόματα μηχανές αναζήτησης και μηχανές προώθησης των πωλήσεων

Ανταγωνιστικά Πλεονεκτήματα:

 

  • Δεν έχει κανένα περιορισμό σε πλήθος θέσειων εργασίας
  • Μικρό κόστος Ετησίου Συμβολαίου
  • Δυνατότητα αναβάθμισης του προγράμματος στην αμέσως επόμενη έκδοση αυτόματα πληρώνοντας μόνο τη διαφορά τον πακέτων
  • Αυτόματη επικοινωνία με ΕΑΦΔΣΣ Pegasus c&a 100
  • Δυνατότητα επικοινωνίας με τα υποκαταστήματα του επιχειρηματικού οργανισμού σε on-line χρόνους
  • Χρησιμοποιεί την MySQL, την ποιό διαδεδομένη Βάση διαχείρισης δεδομένων του Internet και όχι μόνο
  • Αυτόματη επικοινωνία και ενημέρωση του site της επιχείρησης
  • Επικοινωνία με άλλα προγράμματα τις Τεχνολογίας Pegasus (πχ Oil, Champion, Pos, Estiasi, Service, Hotel)
  • Διαχείριση διαδικτυακού περιεχόμενου (Προϊοντικό Χαρτοφυλάκιο, Πελάτες, Συνεργάτες)
  • Άμεση εξυπηρέτηση 24 ώρες μέσω Εxtranet, για τεκμηριωμένη και αποτελεσματική Τεχνική Υποστήριξη.

Σε ποιούς απευθύνεται:

Το Pegasus μElite απευθύνεται στην επιχείριση που θέλει να κάνει το πρώτο βήμα στη μηχανογράφησή της. Είναι ένα δυναμικό ξεκίνημα που εξασφαλίζει την επένδυσή σας στο μέλλον.

 

ΟΡΓΑΝΩΣΤΕ ΑΜΕΣΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΚΟΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΣΑΣ.

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΑ!
Καλύπτει πλήρως τις ανάγκες εμπορικής διαχείρισης (πελάτες, προμηθευτές, αποθήκη, αγορές, πωλήσεις, εισπράξεις, πληρωμές).

Είναι το δυναμικό ξεκίνημα με άμεσα αποτελέσματα και εξασφαλίζει πραγματική επένδυση για την επιχείρηση.

  • Χαρακτηρίζεται από την εύκολη εγκατάσταση του
  • Εύκολη εκμάθηση από αρχάριους χρήστες, χωρίς ιδιαίτερες γνώσεις
  • Άμεση έναρξη αποδοτικής λειτουργίας
  • Δεν έχει ιδιαίτερες απαιτήσεις στο hardware
  • Αυτόματη επικοινωνία με εκτυπωτές, barcode scanner
  • Είναι Απλό, Λειτουργικό και Αποτελεσματικό

Με ένα πλήθος έτοιμων αναφορών και στατιστικών, σας ενημερώνει για την πορεία της επιχείρησής σας.

Ανταγωνιστικά Πλεονεκτήματα:

  • Δεν έχει κανένα κόστος θέσεων εργασίας
  • Μικρό κόστος Ετησίου Συμβολαίου
  • Δυνατότητα αναβάθμισης του προγράμματος στις αμέσως επόμενες εκδόσεις αυτόματα πληρώνοντας μόνο τη διαφορά των εκδόσεων
  • Αυτόματη επικοινωνία με ΕΑΦΔΣΣ Pegasus c&a 100
  • Χρησιμοποιεί την MySQL, την ποιό διαδεδομένη Βάση διαχείρισης δεδομένων του Internet και όχι μόνο
  • Άμεση εξυπηρέτηση 24 ώρες μέσω Extranet, για να έχετε τεκμηριωμένη την ιστορία της τεχνικής υποστήριξής σας

Το Pegasus ERP Experience (Enterprise Resource Planning) είναι το εργαλείο για την πλήρη μηχανογράφηση της επιχείρησης, που θα σας βοηθήσει να εργαστείτε με γρήγορο τρόπο διαμορφώνοντας τη στρατηγική της επιχείρησής σας μέσα από ένα ευχάριστο περιβάλλον. Απευθύνεται σε μεσαίου – μεγάλου μεγέθους επιχειρήσεις οι οποίες επιθυμούν δυναμική εξέλιξη και για το λόγο αυτό έχουν ιδιαίτερες απαιτήσεις από τα εργαλεία μηχανογραφικής υποστήριξης που χρησιμοποιούν :

  • Διαχείριση απεριορίστων θέσεων εργασίας
  • Βελτίωσης της εικόνας της επιχείρησης και του τρόπου λειτουργίας της μέσα από αυτοματοποιημένες διαδικασίες, οι οποίες διαλειτουργούν και με την διαδικτυακή εφαρμογή της επιχείρησης
  • Παραμετροποιήσεις και Ρυθμίσεις λειτουργίας της εφαρμογής χωρίς περιορισμούς, σύμφωνα με τις εκάστοτε ανάγκες του επιχειρηματικού οργανισμού
  • Δυνατότητα «διαλειτουργίας» με το site της επιχείρησης και υποστήριξής του
  • Διαχείριση περιεχομένου επικοινωνίας (προσφορές /ανακοινώσεις/ενημερωτικά mail, sms) και μαζική αποστολή αυτών
  • Υποστήριξη καμπάνιας και πλήρους διαχείρισης εκστρατειών
  • Παρακολούθηση στόχων, αποδοτικότητας και αποτελεσματικότητας των εργαζομένων και όλης της επιχείρησης και των τμημάτων της
  • Δυνατότητα εισαγωγής δεδομένων από άλλα προγράμματα της αγοράς
  • Συνεχώς εξελισσόμενο πακέτο σύμφωνα με τις νέες τεχνολογίες αλλά και τις τάσεις της αγοράς
  • Χαρακτηρίζεται για την Ευκολία και την Λειτουργικότητα χρήσης

Παρακολουθεί πλήρως το Εμπορικό κύκλωμα (Πελάτες, Προμηθευτές, Αποθήκη, Εισπράξεις, Πληρωμές, Έξοδα, Αξιόγραφα, Serial Numbers, Παρτίδες και είδη με Χρώμα – Μέγεθος).

Διαθέτει Γενική Λογιστική για την τήρηση των Βιβλίων της επιχείρησης και Μισθοδοσία.

Ταυτόχρονα με το CRM μπορείτε και διαχειρίζεστε όλους τους συναλλασσόμενους (Πελάτες, Προμηθευτές, υποψήφιους Πελάτες, υποψήφιους Προμηθευτές κ.ο.κ.) και τις εργασίες του προσωπικού σας.

Σχεδιάζετε τις δικές σας Επιχειρηματικές Λειτουργίες, ώστε να διαχειρίζεστε μέσα από το online σύστημα παρακολούθησης ISO, την αποτελεσματικότητα των διαδικασιών σας.

Διαθέτει παρακολούθηση των εκστρατειών της επιχείρησης, για την οργάνωση και την μέτρηση, συστηματικών κινήσεων ενημέρωσης των συναλλασομένων της επιχείρησης.

Σας προσφέρει την δυνατότητα να παρακολουθείτε τις συμβάσεις των Πελατών σας (πότε λήγουν, τι καλύπτουν, τι χρήση έχει γίνει).

Με την συντήρηση του Εξοπλισμού, μπορείτε και παρακολουθείτε τις συσκευές που χρήζουν service (τακτικών και μή).

Με ένα πλήθος έτοιμων αναφορών και στατιστικών, σας ενημερώνει για την πορεία της επιχείρησης. Επίσης με τις γεννήτριες αναφορών και στατιστικών που διαθέτει, σας επιτρέπει να δημιουργήσετε τις δικές σας αναφορές.

Το module P.I.M. (Pegasus Interoperability Mechanism) σας επιτρέπει:
α. Να ενημερώνετε το site της επιχείρισης αυτόματα
β. Να συγχρονίζετε δεδομένα από διαφορετικές εγκαταστάσεις (ιδανικό για επιχειρήσεις με πολλά υποκαταστήματα)
γ. Ενημερώνει αυτόματα μηχανές αναζήτησης και μηχανές προώθησης των πωλήσεων

Τέλος έτοιμες οθόνες διαχείρισης των αποτελεσμάτων των δεδομένων σας (M.I.S.) σας παρέχουν την δυνατότητα να παίρνετε τις σωστές αποφάσεις στον σωστό χρόνο.

Ανταγωνιστικά Πλεονεκτήματα :

  • Δεν έχει κανένα περιορισμό πλήθους χρηστών
  • Μικρό κόστος Ετησίου Συμβολαίου
  • Αυτόματη επικοινωνία με ΕΑΦΔΣΣ Pegasus c&a 100
  • Δυνατότητα σύνδεσης των υποκαταστημάτων της επιχείρησης με συνεχή αποστολή – παραλαβή δεδομένων μεταξύ τους σε Real time
  • Χρησιμοποιεί την MySQL, την ποιό διαδεδομένη Βάση διαχείρισης δεδομένων του Internet και όχι μόνο
  • Νόμιμη λειτουργία της επιχείρησής σας καθώς λειτουργεί και ενημερώνεται πάντα με τις τελευταίες αλλαγές του ΚΒΣ
  • Αυτόματη επικοινωνία με το site προβολής της επιχείρησης & δυνατότητα αυτόματης και αμφίδρομης διαχείρισης των διαδικασιών της επιχείρησης
  • Επικοινωνία με άλλα προγράμματα τις Τεχνολογίας Pegasus (Oil , Champion, Pos, Estiasi, Service, Hotel)
  • Διαχείριση Διαδικτυακού Περιεχόμενου υποστήριξης προϊοντικού χαρτοφυλακίου και συνεργασιών
  • Άμεση εξυπηρέτηση 24 ώρες μέσω Εxtranet, για τεκμηριωμένη και αποτελεσματική Τεχνική Υποστήριξη.
  • Διαθέτει το δικό του περιβάλλον ανάπτυξης, πλέον των δυνατοτήτων παραμετροποίησης και ρύθμισης χωρίς περιορισμούς
  • Η διαδιακτυακή και η τοπική εφαρμογή είναι ίδιας τεχνολογίας, δηλαδή χωρίς ασυμβατότητες και περιορισμούς συνεργασίας
  • Αποτελεί πραγματική εξασφάλιση της επένδυσης καθότι είναι Τεχνολογίας Πήγασος, έχετε λοιπόν το μοναδικό προνόμοιο να συνεργάστεστε άμεσα όχι μόνο με τον παραγωγό του λογισμικού, αλλά και με τον παραγωγό της τεχνολογίας με την οποία κατασκευάστηκε το λογισμικό.

Δυνατότητες Pegasus


Γενικά

  • Παρακολούθηση πολλών καταστημάτων.
  • Εξαγωγή στοιχείων ανά κατάστημα αλλά και συνολικά.
  • Απεριόριστο πλήθος χρηστών και τερματικών.

 Πελάτες

  • Ο Πελάτης συνδέεται με καρτέλα Συναλλασσόμενου στο CRM.
  • Δυνατότητα ορισμού τιμολογιακής πολιτικής ανά πελάτη:
    1.       Επιλογή Τιμοκαταλόγου Πελάτη
    2.       Μέχρι 3 γενικά % Εκπτώσεων
    3.       Ορισμός έκπτωσης ανά ομάδα προϊόντος
    4.       Ορισμός ειδικής τιμής ή έκπτωσης (% και αξία) ανά είδος
  • Παρακολούθηση Υποκαταστημάτων πελάτη με δυνατότητα ξεχωριστής οικονομικής καρτέλας ανά υποκατάστημα, αλλά και συνολική στον πελάτη.
  • Πλήρης οικονομική παρακολούθηση (παραστατικά, αξιόγραφα, εισπράξεις).
  • Πιστωτικό Όριο ανά πελάτη.
  • Ορισμός ετήσιου στόχου τζίρου ανά πελάτη.
  • Παρακολούθηση πελατών ανά πωλητή.
  • Παρακολούθηση των υπολοίπων των πελατών και του ημερολογίου εισπράξεων.


Προμηθευτές

  • Ο Προμηθευτής  συνδέεται με καρτέλα Συναλλασσόμενου στο CRM.
  • Δυνατότητα ορισμού τιμοκαταλόγων ανά προμηθευτή και με χρονική ισχύ.
  • Παρακολούθηση στόχων ανά προμηθευτή και αυτόματος έλεγχο επίτευξής τους. Οι στόχοι ορίζονται ανά είδος, ομάδα ειδών, κατασκευαστή και μπορούν να είναι αξιακοί ή ποσοτικοί.
  • Πλήρης οικονομική παρακολούθηση (παραστατικά, αξιόγραφα, πληρωμές).
  • Παρακολούθηση των υπολοίπων των προμηθευτών και του ημερολογίου πληρωμών.

Πωλητές

  • Ορισμός Πωλητή ανά πελάτη.
  • Δυνατότητα ορισμού πωλητή ανά πώληση.
  • Ποσοστά πωλήσεων επί τζίρου ή καθαρής αξίας.
  • Δυνατότητα διαφορετικών ποσοστών προμήθειας ανά κατηγορία ειδών.

Αποθήκη

  • Απεριόριστο πλήθος αποθηκευτικών χώρων.
  • Παρακολούθηση Barcode.
  • Πολλαπλοί κωδικοί ανά είδος. Σύνδεση κωδικού με προμηθευτή.
  • Τρεις (3) βασικοί τιμοκατάλογοι  πώλησης και απεριόριστο πλήθος ειδικών τιμοκαταλόγων.
  • Δυνατότητα ορισμού τιμής ανά ποσότητα πώλησης.
  • Αυτόματη ενημέρωση τιμών από τιμολόγια αγορών.
  • Μαζική αναπροσαρμογή τιμών.
  • Αυτόματη Δημιουργία Κωδικών.
  • Δυνατότητα Ορισμού τιμών πώλησης βάση συμφωνημένης τιμής αγοράς .
  • Δυνατότητα Ορισμού Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης ανά είδος.
  • Παρακολούθηση της Εισφοράς Ανακύκλωσης.
  • Ημερολόγιο αλλαγών τιμών, για προκαθορισμό μελλοντικών αλλαγών τιμών.
  • Εκτύπωση Ετικετών με barcodes.
  • Αποτίμηση κόστους αποθήκης με την μέθοδο που θα επιλέξετε. Δυνατότητα αποτίμησης ανά χώρο αλλά και συνολικά.
  • Απογραφή με αυτόματο τρόπο και δυνατότητα ενημέρωσης από συσκευές απογραφής.
  • Θεωρημένο Βιβλίο Αποθήκης.
  • Παραστατικά εσωτερικής διακίνησης για μεταφορά ανάμεσα σε αποθηκευτικούς χώρους.
  • Θέση – Ράφι ανά χώρο.
  • Ελάχιστα – μέγιστα συνολικά αλλά και ανά χώρο.
  • Παρακολούθηση υπολοίπων, δεσμευμένων από παραγγελίες πελατών και αναμενόμενων από παραγγελίες σε προμηθευτές, συνολικά και ανά χώρο.
  • Αυτόματη  διαχείριση Αναπαραγγελιών.
  • Παρακολούθηση ειδών με μέχρι τρεις (3) διαστάσεις (μήκος – πλάτος – ύψος) αλλά και βάρος.
  • Κατηγοριοποίηση των ειδών σας, για εξαγωγή στατιστικών, με πολλούς τρόπους (κατηγορία, τύπος, κατασκευαστής, προμηθευτής, συσκευασία, κλάση προμήθειας).
  • Ομαδοποίηση σε μορφή δέντρου μέχρι και τέσσερα (4) επίπεδα.

 Αποθήκευση

  • Τήρηση Μερίδας Βιβλίου Αποθήκης (αποθετών).
  • Αυτόματη Ενημέρωση του Βιβλίου με  την καταχώρηση των απαραίτητων παραστατικών.
  • Εκτύπωση της Μερίδας  Βιβλίου Αποθήκης.
  • Παρακολούθηση των υπολοίπων ανά αποθέτη.

Πωλήσεις

  • Καταχώρηση και εκτύπωση όλων των παραστατικών πώλησης.
  • Αυτόματη ενημέρωση της αποθήκης και της οικονομικής καρτέλας του πελάτη.
  • Υπολογισμός των τιμών πώλησης από την τιμολογιακή πολιτική του πελάτη.
  • Αναγνώριση του είδους από τον κωδικό του, το barcode του, την παρτίδα, το serial number αλλά και τον εναλλακτικό κωδικό του.
  • Ενημέρωση για την διαθεσιμότητα του είδους, την στιγμή της πώλησης.
  • Εμφάνιση της τελευταίας τιμής πώλησης στον ίδιο πελάτη.
  • Αντιγραφή παραστατικών.
  • Μετασχηματισμός παραστατικών.
  • Μαζικός Μετασχηματισμός Δελτίων Αποστολής.
  • Εκκρεμή παραστατικά.
  • Μαζική επιλογή ειδών (π.χ. από περιγραφή ή από μέρος του κωδικού τους)
  • Επιλογή ειδών από τις εκκρεμείς παραγγελίες του πελάτη.
  • Σύνδεση με την ΕΑΦΔΣΣ Pegasus C&A 100 αλλά και άλλες, σαν τύπου Β.
  • Υπολογισμός Κρατήσεων, φόρων στο σύνολο του παραστατικού, όπου χρειάζεται.
  • Δυνατότητα έκπτωσης στο σύνολο του παραστατικού, αλλά και μέχρι 2 ποσοστά έκπτωσης ανά είδος.

Αγορές

  • Καταχώρηση  όλων των παραστατικών αγορών.
  • Αυτόματη ενημέρωση της αποθήκης και της οικονομικής καρτέλας του προμηθευτή.
  • Πρόταση τιμής μονάδας, ανάλογα με τους τιμοκαταλόγους αγοράς του κάθε είδους.
  • Εμφάνιση της τελευταίας τιμής αγοράς από τον ίδιο προμηθευτή. 
  • Μαζική ενημέρωση τιμών πώλησης, από τα παραστατικά αγορών.
  • Χρήση του κωδικού του προμηθευτή για τα είδη, κατά την καταχώρηση του παραστατικού αγοράς.
  • Αναγνώριση του είδους από τον κωδικό του, το barcode του, την παρτίδα, το serial number αλλά και τον εναλλακτικό κωδικό του.
  • Αντιγραφή παραστατικών.
  • Μετασχηματισμός παραστατικών.
  • Ενημέρωση για τα Εκκρεμή παραστατικά.
  • Μαζική επιλογή ειδών (π.χ. από περιγραφή ή από μέρος του κωδικού τους)
  • Επιλογή ειδών από τις εκκρεμείς παραγγελίες στον προμηθευτή.

Παραγγελίες  από Πελάτες

  • Καταχώρηση  όλων των παραγγελιών των πελατών σας.
  • Παρακολούθηση των παραγγελιών ανά κατάσταση (εκκρεμείς, προς έλεγχο, προς τιμολόγηση κ.ο.κ.).
  • Δέσμευση των ειδών της παραγγελίας στην αποθήκη.
  • Δυνατότητα ολικής αλλά και τμηματικής τιμολόγησης της παραγγελίας.
  • Παρακολούθηση αναγκών αποθήκης βάση των παραγγελιών.
  • Σύνδεση της παραγγελίας με πακέτο αποστολής.

Παραγγελίες  σε Προμηθευτές

  • Καταχώρηση  όλων των παραγγελιών προς τους προμηθευτές σας.
  • Παρακολούθηση των παραγγελιών ανά κατάσταση (εκκρεμείς, παραλαβή προς έλεγχο, προς καταχώρηση τιμολογίου κ.ο.κ.).
  • Εμφάνιση των αναμενόμενων ειδών στην αποθήκη.
  • Δυνατότητα ολικής αλλά και τμηματικής εκτέλεσης της παραγγελίας.
  • Σύνδεση της παραγγελίας με πακέτο παραλαβής.

 Λιανική Πώληση

  • Οθόνη εντατικής λιανικής με προγραμματιζόμενα πλήκτρα.
  • Αλλαγή χρήστη.
  • Χρήση οθόνης αφής (touch screen)

Λογιστήριο

  • Αυτόματη ενημέρωση του λογιστηρίου από τα παραστατικά πώλησης και αγοράς.
  •  Έκδοση Αποδείξεων Είσπραξης και Πληρωμής
  • Παρακολούθηση Ταμείου συνολικά και ανά κατάστημα της επιχείρησής σας.
  • Κατάσταση Εισπράξεων – Πληρωμών (μετρητών, πιστωτικών, επιταγών κ.ο.κ.) συνολικά και ανά κατάστημα της επιχείρησής σας.
  • Αυτόματη ενημέρωση των αξιογράφων σας (επιταγών – γραμματίων)  με την καταχώρηση των αποδείξεων.
  • Καταχώρηση Δαπανών ανά κατηγορία δαπάνης (μεταφορικά – τηλεφωνικά κ.ο.κ.).

Αξιόγραφα

  • Τήρηση Πληρωτέων και Εισπρακτέων αξιογράφων.
  • Αυτόματη ενημέρωση από τις αποδείξεις πληρωμής και είσπραξης.
  • Παρακολούθηση του χαρτοφυλακίου.
  • Δυνατότητα τήρησης πινακίων.
  • Ληξιάριο αξιογράφων.
  • Αυτόματη ενημέρωση των πελατών με τα εκκρεμή (μη εξοφλημένα) αξιόγραφά τους.
  • Παρακολούθηση μεταβιβάσεων και εξοφλήσεων των αξιογράφων.

Παραστατικά – Βιβλία – ΚΕΠΥΟ

  • Τηρεί και τυπώνει τα απαραίτητα βιβλία και στοιχεία.
  • Υπολογίζει αυτόματα τις Συγκεντρωτικές Καταστάσεις πελατών – προμηθευτών και δημιουργεί το απαραίτητο αρχείο για υποβολή.
  • Δημιουργεί το αρχείο για την υποβολή της συγκεντρωτικής αποθετών.
  • Θεωρημένο Βιβλίο Αποθήκης.

Συνδέσεις

  • Επικοινωνεί με όλους τους εκτυπωτές που διαθέτουν driver για windows
  • Στην εκτύπωση των παραστατικών λειτουργεί σαν Τύπου Β με την ΕΑΦΔΣΣ Pegasus C&A 100 αλλά και με άλλες γνωστές ΕΑΦΔΣΣ.
  • Δυνατότητα εκτύπωσης παραστατικών σε οποιοδήποτε εκτυπωτή.
  • Επικοινωνεί με ταμειακές που διαθέτουν ανάλογο driver.

 CRM

Συναλλασσόμενοι

  • Διαχείριση όλων των συναλλασσόμενων της επιχείρησης.
  • Αυτόματη ενημέρωση με πελάτες και προμηθευτές.
  • Σύνδεση ενός συναλλασσόμενου με όλες τις καρτέλες του σαν πελάτη – προμηθευτή.
  • Συνολικό υπόλοιπο συναλλασσόμενου.
  • Παρακολούθηση των Δραστηριοτήτων του συναλλασσόμενου (τηλέφωνα, ραντεβού, υπενθυμίσεις, κ.ο.κ.)
  • Απεριόριστο πλήθος τηλεφώνων και email ανά συναλλασσόμενο.
  • Καταχώρηση συστάσεων συναλλασσόμενου.
  • Αναλυτική καταχώρηση των υπευθύνων της κάθε επιχείρησης.
  • Κατηγοριοποίηση ανά κατηγορία Marketing , Κατηγορία Επαγγέλματος και Target Group.
  • Γεωγραφική κατηγοριοποίηση.
  • Ομαδοποίηση από 12 παραμετρικές ομάδες.
  • Καθορισμός  Στόχου ανά συναλλασσόμενου.
  • Ελεύθερη δημιουργία Προφίλ συναλλασσόμενων
  • Κατηγοριοποίηση της επικοινωνίας του κάθε συναλλασσόμενου, για αυτόματη συμμετοχή σε αποστολές email, SMS και Fax

Δραστηριότητες

  • Αναλυτική καταχώρηση των Δραστηριοτήτων όλων των χρηστών σας  με τους Συναλλασσόμενους σας (π.χ. τηλέφωνα, ραντεβού κ.ο.κ.)
  • Ημερολόγιο Δραστηριοτήτων Χρήστη, με όλες τις δραστηριότητές του ανά ημέρα.
  • Έλεγχος εκκρεμών Δραστηριοτήτων.
  • Παρακολούθηση των ραντεβού του κάθε χρήστη από το πλάνο δραστηριοτήτων του.
  • Δυνατότητα ρύθμισης για αυτόματη ενημέρωση των Δραστηριοτήτων από διαδικασίες της εφαρμογής (π.χ. με την αλλαγή κατάστασης μίας παραγγελίας)
  • Σύνδεση Δραστηριοτήτων με Ερωτηματολόγια.

Αρχειοθέτηση

  • Πλήρης καταχώρηση όλων των αρχείων σας (κείμενα, συμβάσεις, εικόνες κ.ο.κ.)
  • Σύνδεση αρχείων με συναλλασσόμενο (π.χ. τα συμφωνητικά του).
  • Σύνδεση αρχείων με είδη (π.χ. εγχειρίδια χρήσης)
  • Αυτόματη σύνδεση ενός αρχείου με την επικοινωνία για αποστολή του με email, SMS ή Fax.

Επικοινωνία

  • Δημιουργία κειμένων για αποστολή με email , SMS ή Fax
  • Ορισμός κριτηρίων για μαζική αποστολή μηνυμάτων
  • Χρονοπρογραμματισμός αποστολής μηνυμάτων
  • Αποστολή κειμένων μαζικά ή/και μεμονωμένα

Έργα

  • Παρακολούθηση έργων ανά συναλλασσόμενο.
  • Σύνδεση του έργου με παραστατικά πελατών / προμηθευτών για να υπάρχει η πλήρης οικονομική τους παρακολούθηση.
  • Χρονοπρογραμματισμός έργου.
  • Αναλυτική σύνδεση του έργου με Δραστηριότητες

 Προσφορές

  • Καταχώρηση όλων των προσφορών.
  • Δυνατότητα καταχώρησης ειδών που δεν υπάρχουν στην αποθήκη.
  • Εκτύπωση της προσφοράς με περισσότερες από μία φόρμες (π.χ. άλλη για υλικό και άλλη για υπηρεσίες).
  • Αυτόματη αποστολή της προσφοράς με email.
  • Σύνδεση της προσφοράς με τους στόχους του συναλλασσόμενου.
  • Αυτόματη μετατροπή της προσφοράς σε παραγγελία.

 Pegasus Query
(Report & Form & Statistic Generator)

Αναφορές – Στατιστικά

  • Δυνατότητα δημιουργίας αναφορών με εύκολη επιλογή πινάκων και ερωτημάτων.
  • Εξαγωγή των αναφορών σε εκτυπώσεις, γραφήματα, Excel.
  • Δημιουργία έτοιμων αναφορών, εκτυπώσεων και στατιστικών που μπορεί να εκτελεί ο τελικός χρήστης.
  • Εκτύπωση ετικετών.

Επεξεργασία Δεδομένων

  • Εύρεση στοιχείων από όλους τους πίνακες της εφαρμογής. Δυνατότητα μαζικών αλλαγών στα αποτελέσματα των αναζητήσεων.
  • Εισαγωγή Δεδομένων
  • Εισαγωγή δεδομένων από Excel, στους βασικούς πίνακες της εφαρμογής.

Αποθήκη


Πελάτες Προμηθευτές


Εικόνα Επιχείρησης


Καταχώρηση Δαπανών