+30 6983 864 071

TESAE Pegasus Πρατήρια Υγρών Καυσίμων

ΤΟΠΙΚΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΑ

ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ - TESAE PEGASUS OIL ERP


Λογισμικό TESAE Pegasus Oil ERP:


 

Το TESAE Pegasus Oil ERP Start Up απευθύνεται σε Πρατήρια Υγρών Καυσίμων και εμπορίας Πετρελαίου Θέρμανσης. Αποτελεί την πιο ολοκληρωμένη και ταυτόχρονα την πιο οικονομική πρόταση της αγοράς. Εμπειρία στο κλάδο των πρατηρίων καυσίμων από το 1998 !

  • Χαρακτηρίζεται από την εύκολη εγκατάσταση του
  • Εύκολη εκμάθηση από αρχάριους χρήστες , χωρίς ιδιαίτερες γνώσεις
  • Άμεση έναρξη αποδοτικής λειτουργίας
  • Δεν έχει ιδιαίτερες απαιτήσεις στο hardware
  • Αυτόματη επικοινωνία με εκτυπωτές, barcode scanner
  • Είναι Απλό, Λειτουργικό και Αποτελεσματικό
  • Παραμετροποιήσεις σύμφωνα με τις ανάγκες κάθε πρατηρίου
  • Διαχείριση του πετρελαίου θέρμανσης & αποστολής στον «ΗΦΑΙΣΤΟ» σύμφωνα με ΠΟΛ1018
  • Μεταφορά και αυτόματη εισαγωγή δεδομένων από άλλα προγράμματα της αγοράς
  • Τιμολόγηση επί αυτοκίνητου και ενημέρωση της κεντρικού καταστήματος άμεσα χωρίς ιδιαίτερες απαιτήσεις στο hardware
  • Δυνατότητα επικοινωνίας με αντλίες δεξαμενών & αυτόματους πωλητές
  • Εύκολο & γρήγορο στην εκμάθηση του, μέσα από ένα εύχρηστο περιβάλλον χωρίς ιδιαίτερες γνώσεις από τους καθημερινούς χρήστες
  • Διαχείριση βαρδιών, εισπράξεων ανά εργαζόμενο
  • Στατιστικά & εκτυπώσεις χωρίς περιορισμούς

 

Το Pegasus Oil ERP Start Up καλύπτει τις βασικές ανάγκες μίας επιχείρησης εμπορίας καυσίμων. Παρακολουθεί Πελάτες, Προμηθευτές, Αποθήκη, Εισπράξεις, Πληρωμές, Έσοδα, Εξοδα, Αξιόγραφα.

Μέσα από το ειδικό module Pegasus Oil παρακολουθεί την πώληση των καυσίμων, το πετρέλαιο θέρμανσης, την επικοινωνία με τον ΗΦΑΙΣΤΟ.

 

Η ειδική οθόνη Reception καλύπτει όλες τις εργασίες σας άμεσα με απλές κινήσεις και με μηδενική εκπαίδευση στο προσωπικό σας.
Επικοινωνεί με τις πιό διαδεδομένες κονσόλες αντλιών της αγοράς, για να ενημερώνει αυτόματα την αποθήκη με τις πωλήσεις καυσίμων που γίνονται από τις αντλίες.

Ταυτόχρονα διαθέτει το CRM με το οποίο μπορείτε και διαχειρίζεστε όλους τους συναλλασσόμενους (Πελάτες, Προμηθευτές, υποψήφιους Πελάτες, υποψήφιους Προμηθευτές κ.ο.κ.) και τις εργασίες του Προσωπικού σας. Με αυτόν τον τρόπο η παρακολούθηση της καθημερινής ροής της εργασίας σας είναι απλή και μετρήσιμη.
Με ένα πλήθος έτοιμων αναφορών και στατιστικών, σας ενημερώνει για την πορεία της επιχείρησης. Επίσης με τις γεννήτριες αναφορών και στατιστικών που διαθέτει, σας επιτρέπει να δημιουργήσετε τις δικές σας αναφορές.

 

Ανταγωνιστικά Πλεονεκτήματα:

 

  • Δεν έχει κανένα κόστος σε θέσεις εργασίας
  • Μικρό κόστος Ετησίου Συμβολαίου
  • Δυνατότητα αναβάθμισης του προγράμματος στις επόμενες εκδόσεις αυτόματα, με επιλέον χρέωση μόνο τη διαφορά των εκδόσεων
  • Αυτόματη επικοινωνία με ΕΑΦΔΣΣ Pegasus C&A 100
  • Δυνατότητα σύνδεσης των υποκαταστημάτων της επιχείρησης με συνεχή αποστολή – παραλαβή δεδομένων μεταξύ τους σε Real time
  • Νόμιμη λειτουργία της επιχείρησής σας καθώς λειτουργεί και ενημερώνεται πάντα με τις τελευταίες αλλαγές του ΚΒΣ
  • Επικοινωνία με άλλα προγράμματα τις Τεχνολογίας Pegasus (Εστιατόρια, Parking )
  • Άμεση εξυπηρέτηση 24 ώρες μέσω extranet, για να έχετε τεκμηριωμένη την ιστορία της τεχνικής υποστήριξής σας

Παρουσίαση σε pdf

Εγκατάσταση Εφαρμογής

Για να εγκαταστήσετε την εφαρμογή αρκεί να κατεβάσετε στο δίσκο σας το αρχείο Pegasus_Oil_Startup.msi και να το εκτελέσετε.

Αν δεν έχετε ήδη εγκατεστημένο ένα MySQL Instance for Pegasus κάντε πλήρη εγκατάσταση, διαφορετικά κάντε τυπική. Στην Τυπική εγκατάσταση θα εγκαταστήσει μόνο το Client.

Για να μπείτε στην εφαρμογή μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα στοιχεία του αρχικού χρήστη:
Κωδικός = tesae
Συνθηματικό = κενό (δεν δίνετε τίποτα)