+30 6983 864 071

i-Vision

Συμβόλαια Τεχνικής Υποστήριξης


Η σύγχρονη μηχανογράφηση των επιχειρήσεων σήμερα μπορεί να περιλαμβάνει πλέον εκτός από μερικούς ηλεκτρονικούς υπολογιστές και εκτυπωτές, διακομιστές servers, δικτύωση της εταιρίας καθώς και λογισμικά διαχείρισης και ERP.  Τα προβλήματα που παρουσιάζονται είναι αρκετά και μπορούν να καθυστερήσουν ή και ακόμη να διακόψουν την ροή της εργασίας για αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα. Η εταιρία μας προσφέρει Συμβόλαια Τεχνικής Υποστήριξης για κάθε είδους επιχείρηση, τα οποία προσαρμόζονται στις ανάγκες σας.

 

Τρόποι Υποστήριξης

 

Δια τηλεφώνου: Από τους ταχύτερους τρόπους αναφοράς και επίλυσης μικρών προβλημάτων. Η τηλεφωνική επικοινωνία είναι προσωπική, έτσι δεν χρειάζεται να εξηγείτε κάθε φορά από την αρχή το θέμα σας.

Απομακρυσμένη υποστήριξη (remote support): Χωρίς χάσιμο χρόνου σε μετακινήσεις στις περισσότερες περιπτώσεις δίνεται λύση στο πρόβλημα μέσω απομακρυσμένης πρόσβασης.

Υποστήριξη στην έδρα σας: Όταν προκύπτουν προβλήματα που απαιτούν την παρουσία τεχνικού, όπως σε θέματα hardware, δικτύωσης, τηλεφωνίας, καλωδιώσεων κλπ. Θεωρούμε ότι είναι απαραίτητη η παρουσία τεχνικού τουλάχιστον μια φορά το μήνα για θέματα προληπτικής συντήρησης του εξοπλισμού καθώς και οδηγίες και λύσεις για καλύτερη εκμετάλλευση της υποδομής καλύπτοντας τις απαιτήσεις και ανάγκες στο μεγαλύτερο δυνατό ποσοστό της εταιρίας σας.

Όλα τα νέα συμβόλαια τεχνικής υποστήριξης ξεκινούν με έλεγχο και καταγραφή του εξοπλισμού της εταιρίας, (λογισμικά, υπολογιστές, δικτυακός εξοπλισμός). Εφόσον εντοπιστούν δυσλειτουργίες σφάλματα ή σοβαρές παραλείψεις, προτείνονται λύσεις και εξετάζονται τα περιθώρια βελτίωσης με τον οικονομικότερο τρόπο. Αναλόγως την υποδομή της εταιρίας και τον αριθμό χρηστών προτείνουμε και τις απαιτούμενες επισκέψεις, ώρες υποστήριξης ή οποιοδήποτε πακέτο συμβολαίου συντήρησης που μπορεί να διαμορφωθεί σύμφωνα με τις απαιτήσεις σας.

 

Οι υπηρεσίες που παρέχουμε:

  • Υποστήριξη επισκευή Η/Υ, Laptop, Server σε επίπεδο Hardware – Software
  • Υποστήριξη επισκευή και εγκατάσταση περιφερειακών συσκευών
  • Διαχείριση εκτυπωτών / scanners κλπ
  • Υποστήριξη & εγκαταστάσεις δικτύων (καλωδίωση, κανάλια, rack cabinets κλπ.)
  • Εγκαταστάσεις, αναβαθμίσεις και υποστήριξη λογισμικών Microsoft
  • Εγκαταστάσεις, αναβαθμίσεις και υποστήριξη εμπορικών λογισμικών Altec, TESAE
  • Λύσεις κεντρικής προστασίας από κακόβουλα λογισμικά (Ιούς, Trojan κλπ)
  • Microsoft Cloud Services
  • Σχεδιασμός και κατασκευή ιστοσελίδων – eshop
  • Υποστήριξη και εκπαίδευση χρηστών

 

Επικοινωνήστε μαζί μας να σας προτείνουμε την κατάλληλη λύση για τις ανάγκες της επιχείρησής σας.

Τα πεδία με το σύμβολο * πρέπει να συμπληρωθούν

Χρειάζεστε βοήθεια; Τηλέφωνο επικοινωνίας: 6983 864 071