+30 6983 864 071

TESAE Pegasus Χώροι Εστίασης

ΤΟΠΙΚΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΑ

ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ - TESAE PEGASUS ΧΩΡΟΙ ΕΣΤΙΑΣΗΣ (ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΑ, ΚΑΦΕΤΕΡΙΕΣ, BAR, DELIVERY)

Λογισμικό Παραγγελιοληψία TESAE Pegasus Estiasi Start up:


 

Το λογισμικό Pegasus Estiasi απευθύνεται σε όλους τους χώρους εστίασης (εστιατόρια, ταβέρνες, καφετέριες, bar, fast food κλπ), και σε delivery. Είναι μια ολοκληρωμένη λύση για τη μηχανογράφηση όλων των τμημάτων της επιχείρησής σας.

  • Χαρακτηρίζεται από την εύκολη εγκατάσταση του
  • Εύκολη εκμάθηση από αρχάριους χρήστες, χωρίς ιδιαίτερες γνώσεις
  • Άμεση έναρξη αποδοτικής λειτουργίας
  • Δεν έχει ιδιαίτερες απαιτήσεις στο hardware
  • Αυτόματη επικοινωνία με εκτυπωτές, barcode scanner
  • Είναι Απλό, Λειτουργικό και Αποτελεσματικό

Το Pegasus Estiasi Start up καλύπτει τις βασικές ανάγκες σας καθώς Παρακολουθεί: Σερβιτόρους, Τραπέζια σε πολλές σάλες, Delivery, Bar, Αμεση εκτύπωση παραγγελίας, Παρακολούθηση Παραγγελίας, Αμεση έκδοση Αποδείξεων.

Επίσης διαθέτοντας και πλήρες εμπορικό κύκλωμα, που παρακολουθεί Πελάτες, Προμηθευτές, Αποθήκη, Εισπράξεις, Πληρωμές, Έξοδα, Αξιόγραφα, προσφέρει την απαραίτητη λύση και για την εμπορική παρακολούθηση της επιχείρισής σας.

Ταυτόχρονα διαθέτει το CRM με το οποίο μπορείτε και διαχειρίζεστε όλους τους συναλλασσόμενους (Πελάτες, Προμηθευτές, υποψήφιους Πελάτες, υποψήφιους Προμηθευτές κ.ο.κ.) και τις εργασίες του Προσωπικού σας. Με αυτόν τον τρόπο η παρακολούθηση της καθημερινής ροής της εργασίας σας είναι απλή και μετρήσιμη.

Έτσι μπορούν να επικοινωνούν όλα τα τμήματα της επιχείρησης και να έχετε άριστη οργάνωση!


Με ένα πλήθος έτοιμων αναφορών και στατιστικών, σας ενημερώνει για την πορεία της επιχείρησής σας. Επίσης με τις γεννήτριες αναφορών και στατιστικών που διαθέτει, σας επιτρέπει να δημιουργήσετε τις δικές σας εκτυπωτικές καταστάσεις.

Ανταγωνιστικά Πλεονεκτήματα:

  • Δεν έχει κανένα κόστος θέσεων εργασίας (κανένα επιπλέον κόστος για όσα PDA κι αν χρησιμοποιήσετε)
  • Εύχρηστη οθόνη Reception  με  προγραμματιζόμενα πλήκτρα
  • Μικρό κόστος Ετησίου Συμβολαίου
  • Δυνατότητα αναβάθμισης του προγράμματος στις αμέσως επόμενες εκδόσεις αυτόματα πληρώνοντας μόνο τη διαφορά των εκδόσεων
  • Αυτόματη επικοινωνία με ΕΑΦΔΣΣ Pegasus c&a 100, με ζυγαριές και με όλους τους φορολογικούς της αγοράς
  • Άμεση επικοινωνία με άλλα προγράμματα τις Τεχνολογίας Pegasus (πχ Hotel, Pos)
  • Χρησιμοποιεί την MySQL, την ποιό διαδεδομένη Βάση διαχείρισης δεδομένων του Internet και όχι μόνο
  • Άμεση εξυπηρέτηση 24 ώρες μέσω Extranet, για να έχετε τεκμηριωμένη την ιστορία της τεχνικής υποστήριξής σας

Οι Δυνατότητες του Module Estiasi


Γενικά

  • Παρακολούθηση Σάλας με τραπέζια και παραγγελίες.
  • Παρακολούθηση Bar με άμεση έκδοση απόδειξης, χωρίς παρακολούθηση Παραγγελίας.
  • Παρακολούθηση Fast-Food με άμεση έκδοση απόδειξης και ταυτόχρονη παρακολούθηση Παραγγελίας.
  • Παρακολούθηση Delivery.

 

 

Reception

  • Εύχρηση οθόνη Reception βασισμένη στην τεχνολογία Pegasus, με προγραμματιζόμενα πλήκτρα και λειτουργία σε οθόνη Αφής.
  • Επιλογή ειδών μέσα από οθόνη οργανωμένη σαν το menu σας (σελίδες με τις ομάδες των ειδών σας).
  • Ευκολος και γρήγορος τρόπος καταχώρησης παραγγελίας.
  • Αμεση εκτύπωση της παραγγελίας στους εκτυπωτές των τμημάτων. Κάθε είδος εκτυπώνεται στον χώρο που πρέπει να παρασκευαστεί (π.χ. τα φαγητά στην κουζίνα, τα ποτά στο Bar). Δυνατότητα ταυτόχρονης εκτύπωσης της παραγγελίας μέχρι και σε 5 διαφορετικα σημεία (για λόγους ελέγχου).
  • Δυνατότητα συγχώνευσης τραπεζιών, αλλαγής τραπεζιού, εκδοση αποδείξεων, μετατροπή σε τιμολόγιο.
  • Ξεχωριστός λογαριασμός ανά Παρέα στο ίδιο τραπέζι.
  • Εκδοση αποδείξεων με χρήση ΕΑΦΔΣΣ και POS εκτυπωτή, αλλά και οποιουδήποτε ταμειακού συστήματος μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν φορολογικός εκτυπωτής και διαθέτει ανάλογο λογισμικό.

Αναγνώριση Κλήσης

  • Επικοινωνία μεχω απλού Modem (αρκεί να υποστηρίζει CAPI 2.0) για αναγνώριση κλήσης.
  • Αμεση εμφάνιση του πελάτη αν υπάρχει ή οθόνης για καταχώρηση των στοιχείων του. 
  • Αυτόματη διαχείριση της καταχώρησης της παραγγελίας στον πελάτη. 
  • Αναγνώριση αν υπάρχει ήδη παραγγελία σε εξέλιξη στον πελάτη, οπότε τα νέα είδη καταχωρούνται σε αυτήν

Επικοινωνία με PDA 

  • Χρήση απλών PDA από τους σερβιτόρους. Αρκεί να διαθέτουν internet explorer και να συνδέονται στον υπολογιστή της Reception.
  • Εύκολη και γρήγορη καταχώρηςη της παραγγελίας.
  • Αυτόματη ενημέρωση της reception με την παραγγελία.
  • Αμεση εκτύπωση της παραγγελίας στους εκτυπωτές των τμημάτων. Κάθε είδος εκτυπώνεται στον χώρο που πρέπει να παρασκευαστεί (π.χ. τα φαγητά στην κουζίνα, τα ποτά στο Bar). Δυνατότητα ταυτόχρονης εκτύπωσης της παραγγελίας μέχρι και σε 5 διαφορετικα σημεία (για λόγους ελέγχου).
  • Δυνατότητα αλλαγής τραπεζιού, συγχώνευσης τραπεζιών αλλά και μοιράσματος τραπεζιού από το PDA.
  • Διαχείριση παρεών ανά τραπέζι για να μπορούμε να έχουμε διαφορετικούς λογαριασμούς.
  • Παρακολούθηση πληρωμένων ειδών ανά τραπέζι παρέα.
  • Δυνατότητα εμφάνισης μόνο των τραπεζιών που έχουν ανατεθεί σε κάθε σερβιτόρο.

Επικοινωνία με άλλα Module 

  • Επικοινωνεί με άλλα modules της εφαρμογής προσφέροντας ολοκληρωμένη διαχείριση.
  • Αμεση ενημέρωση της αποθήκης με τις καταναλώσεις.
  • Σε επικοινωνία με το Pegasus Hotel, μπορείτε να χρεώνετε τον λογαριασμό του δωματίου άμεσα.

Δυνατότητες Pegasus


Γενικά

  • Παρακολούθηση πολλών καταστημάτων.
  • Εξαγωγή στοιχείων ανά κατάστημα αλλά και συνολικά.
  • Απεριόριστο πλήθος χρηστών και τερματικών.

 Πελάτες

  • Ο Πελάτης συνδέεται με καρτέλα Συναλλασσόμενου στο CRM.
  • Δυνατότητα ορισμού τιμολογιακής πολιτικής ανά πελάτη:
    1.       Επιλογή Τιμοκαταλόγου Πελάτη
    2.       Μέχρι 3 γενικά % Εκπτώσεων
    3.       Ορισμός έκπτωσης ανά ομάδα προϊόντος
    4.       Ορισμός ειδικής τιμής ή έκπτωσης (% και αξία) ανά είδος
  • Παρακολούθηση Υποκαταστημάτων πελάτη με δυνατότητα ξεχωριστής οικονομικής καρτέλας ανά υποκατάστημα, αλλά και συνολική στον πελάτη.
  • Πλήρης οικονομική παρακολούθηση (παραστατικά, αξιόγραφα, εισπράξεις).
  • Πιστωτικό Όριο ανά πελάτη.
  • Ορισμός ετήσιου στόχου τζίρου ανά πελάτη.
  • Παρακολούθηση πελατών ανά πωλητή.
  • Παρακολούθηση των υπολοίπων των πελατών και του ημερολογίου εισπράξεων.


Προμηθευτές

  • Ο Προμηθευτής  συνδέεται με καρτέλα Συναλλασσόμενου στο CRM.
  • Δυνατότητα ορισμού τιμοκαταλόγων ανά προμηθευτή και με χρονική ισχύ.
  • Παρακολούθηση στόχων ανά προμηθευτή και αυτόματος έλεγχο επίτευξής τους. Οι στόχοι ορίζονται ανά είδος, ομάδα ειδών, κατασκευαστή και μπορούν να είναι αξιακοί ή ποσοτικοί.
  • Πλήρης οικονομική παρακολούθηση (παραστατικά, αξιόγραφα, πληρωμές).
  • Παρακολούθηση των υπολοίπων των προμηθευτών και του ημερολογίου πληρωμών.

Πωλητές

  • Ορισμός Πωλητή ανά πελάτη.
  • Δυνατότητα ορισμού πωλητή ανά πώληση.
  • Ποσοστά πωλήσεων επί τζίρου ή καθαρής αξίας.
  • Δυνατότητα διαφορετικών ποσοστών προμήθειας ανά κατηγορία ειδών.

Αποθήκη

  • Απεριόριστο πλήθος αποθηκευτικών χώρων.
  • Παρακολούθηση Barcode.
  • Πολλαπλοί κωδικοί ανά είδος. Σύνδεση κωδικού με προμηθευτή.
  • Τρεις (3) βασικοί τιμοκατάλογοι  πώλησης και απεριόριστο πλήθος ειδικών τιμοκαταλόγων.
  • Δυνατότητα ορισμού τιμής ανά ποσότητα πώλησης.
  • Αυτόματη ενημέρωση τιμών από τιμολόγια αγορών.
  • Μαζική αναπροσαρμογή τιμών.
  • Αυτόματη Δημιουργία Κωδικών.
  • Δυνατότητα Ορισμού τιμών πώλησης βάση συμφωνημένης τιμής αγοράς .
  • Δυνατότητα Ορισμού Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης ανά είδος.
  • Παρακολούθηση της Εισφοράς Ανακύκλωσης.
  • Ημερολόγιο αλλαγών τιμών, για προκαθορισμό μελλοντικών αλλαγών τιμών.
  • Εκτύπωση Ετικετών με barcodes.
  • Αποτίμηση κόστους αποθήκης με την μέθοδο που θα επιλέξετε. Δυνατότητα αποτίμησης ανά χώρο αλλά και συνολικά.
  • Απογραφή με αυτόματο τρόπο και δυνατότητα ενημέρωσης από συσκευές απογραφής.
  • Θεωρημένο Βιβλίο Αποθήκης.
  • Παραστατικά εσωτερικής διακίνησης για μεταφορά ανάμεσα σε αποθηκευτικούς χώρους.
  • Θέση – Ράφι ανά χώρο.
  • Ελάχιστα – μέγιστα συνολικά αλλά και ανά χώρο.
  • Παρακολούθηση υπολοίπων, δεσμευμένων από παραγγελίες πελατών και αναμενόμενων από παραγγελίες σε προμηθευτές, συνολικά και ανά χώρο.
  • Αυτόματη  διαχείριση Αναπαραγγελιών.
  • Παρακολούθηση ειδών με μέχρι τρεις (3) διαστάσεις (μήκος – πλάτος – ύψος) αλλά και βάρος.
  • Κατηγοριοποίηση των ειδών σας, για εξαγωγή στατιστικών, με πολλούς τρόπους (κατηγορία, τύπος, κατασκευαστής, προμηθευτής, συσκευασία, κλάση προμήθειας).
  • Ομαδοποίηση σε μορφή δέντρου μέχρι και τέσσερα (4) επίπεδα.

 Αποθήκευση

  • Τήρηση Μερίδας Βιβλίου Αποθήκης (αποθετών).
  • Αυτόματη Ενημέρωση του Βιβλίου με  την καταχώρηση των απαραίτητων παραστατικών.
  • Εκτύπωση της Μερίδας  Βιβλίου Αποθήκης.
  • Παρακολούθηση των υπολοίπων ανά αποθέτη.

Πωλήσεις

  • Καταχώρηση και εκτύπωση όλων των παραστατικών πώλησης.
  • Αυτόματη ενημέρωση της αποθήκης και της οικονομικής καρτέλας του πελάτη.
  • Υπολογισμός των τιμών πώλησης από την τιμολογιακή πολιτική του πελάτη.
  • Αναγνώριση του είδους από τον κωδικό του, το barcode του, την παρτίδα, το serial number αλλά και τον εναλλακτικό κωδικό του.
  • Ενημέρωση για την διαθεσιμότητα του είδους, την στιγμή της πώλησης.
  • Εμφάνιση της τελευταίας τιμής πώλησης στον ίδιο πελάτη.
  • Αντιγραφή παραστατικών.
  • Μετασχηματισμός παραστατικών.
  • Μαζικός Μετασχηματισμός Δελτίων Αποστολής.
  • Εκκρεμή παραστατικά.
  • Μαζική επιλογή ειδών (π.χ. από περιγραφή ή από μέρος του κωδικού τους)
  • Επιλογή ειδών από τις εκκρεμείς παραγγελίες του πελάτη.
  • Σύνδεση με την ΕΑΦΔΣΣ Pegasus C&A 100 αλλά και άλλες, σαν τύπου Β.
  • Υπολογισμός Κρατήσεων, φόρων στο σύνολο του παραστατικού, όπου χρειάζεται.
  • Δυνατότητα έκπτωσης στο σύνολο του παραστατικού, αλλά και μέχρι 2 ποσοστά έκπτωσης ανά είδος.

Αγορές

  • Καταχώρηση  όλων των παραστατικών αγορών.
  • Αυτόματη ενημέρωση της αποθήκης και της οικονομικής καρτέλας του προμηθευτή.
  • Πρόταση τιμής μονάδας, ανάλογα με τους τιμοκαταλόγους αγοράς του κάθε είδους.
  • Εμφάνιση της τελευταίας τιμής αγοράς από τον ίδιο προμηθευτή. 
  • Μαζική ενημέρωση τιμών πώλησης, από τα παραστατικά αγορών.
  • Χρήση του κωδικού του προμηθευτή για τα είδη, κατά την καταχώρηση του παραστατικού αγοράς.
  • Αναγνώριση του είδους από τον κωδικό του, το barcode του, την παρτίδα, το serial number αλλά και τον εναλλακτικό κωδικό του.
  • Αντιγραφή παραστατικών.
  • Μετασχηματισμός παραστατικών.
  • Ενημέρωση για τα Εκκρεμή παραστατικά.
  • Μαζική επιλογή ειδών (π.χ. από περιγραφή ή από μέρος του κωδικού τους)
  • Επιλογή ειδών από τις εκκρεμείς παραγγελίες στον προμηθευτή.

Παραγγελίες  από Πελάτες

  • Καταχώρηση  όλων των παραγγελιών των πελατών σας.
  • Παρακολούθηση των παραγγελιών ανά κατάσταση (εκκρεμείς, προς έλεγχο, προς τιμολόγηση κ.ο.κ.).
  • Δέσμευση των ειδών της παραγγελίας στην αποθήκη.
  • Δυνατότητα ολικής αλλά και τμηματικής τιμολόγησης της παραγγελίας.
  • Παρακολούθηση αναγκών αποθήκης βάση των παραγγελιών.
  • Σύνδεση της παραγγελίας με πακέτο αποστολής.

Παραγγελίες  σε Προμηθευτές

  • Καταχώρηση  όλων των παραγγελιών προς τους προμηθευτές σας.
  • Παρακολούθηση των παραγγελιών ανά κατάσταση (εκκρεμείς, παραλαβή προς έλεγχο, προς καταχώρηση τιμολογίου κ.ο.κ.).
  • Εμφάνιση των αναμενόμενων ειδών στην αποθήκη.
  • Δυνατότητα ολικής αλλά και τμηματικής εκτέλεσης της παραγγελίας.
  • Σύνδεση της παραγγελίας με πακέτο παραλαβής.

 Λιανική Πώληση

  • Οθόνη εντατικής λιανικής με προγραμματιζόμενα πλήκτρα.
  • Αλλαγή χρήστη.
  • Χρήση οθόνης αφής (touch screen)

Λογιστήριο

  • Αυτόματη ενημέρωση του λογιστηρίου από τα παραστατικά πώλησης και αγοράς.
  •  Έκδοση Αποδείξεων Είσπραξης και Πληρωμής
  • Παρακολούθηση Ταμείου συνολικά και ανά κατάστημα της επιχείρησής σας.
  • Κατάσταση Εισπράξεων – Πληρωμών (μετρητών, πιστωτικών, επιταγών κ.ο.κ.) συνολικά και ανά κατάστημα της επιχείρησής σας.
  • Αυτόματη ενημέρωση των αξιογράφων σας (επιταγών – γραμματίων)  με την καταχώρηση των αποδείξεων.
  • Καταχώρηση Δαπανών ανά κατηγορία δαπάνης (μεταφορικά – τηλεφωνικά κ.ο.κ.).

Αξιόγραφα

  • Τήρηση Πληρωτέων και Εισπρακτέων αξιογράφων.
  • Αυτόματη ενημέρωση από τις αποδείξεις πληρωμής και είσπραξης.
  • Παρακολούθηση του χαρτοφυλακίου.
  • Δυνατότητα τήρησης πινακίων.
  • Ληξιάριο αξιογράφων.
  • Αυτόματη ενημέρωση των πελατών με τα εκκρεμή (μη εξοφλημένα) αξιόγραφά τους.
  • Παρακολούθηση μεταβιβάσεων και εξοφλήσεων των αξιογράφων.

Παραστατικά – Βιβλία – ΚΕΠΥΟ

  • Τηρεί και τυπώνει τα απαραίτητα βιβλία και στοιχεία.
  • Υπολογίζει αυτόματα τις Συγκεντρωτικές Καταστάσεις πελατών – προμηθευτών και δημιουργεί το απαραίτητο αρχείο για υποβολή.
  • Δημιουργεί το αρχείο για την υποβολή της συγκεντρωτικής αποθετών.
  • Θεωρημένο Βιβλίο Αποθήκης.

Συνδέσεις

  • Επικοινωνεί με όλους τους εκτυπωτές που διαθέτουν driver για windows
  • Στην εκτύπωση των παραστατικών λειτουργεί σαν Τύπου Β με την ΕΑΦΔΣΣ Pegasus C&A 100 αλλά και με άλλες γνωστές ΕΑΦΔΣΣ.
  • Δυνατότητα εκτύπωσης παραστατικών σε οποιοδήποτε εκτυπωτή.
  • Επικοινωνεί με ταμειακές που διαθέτουν ανάλογο driver.

 CRM

Συναλλασσόμενοι

  • Διαχείριση όλων των συναλλασσόμενων της επιχείρησης.
  • Αυτόματη ενημέρωση με πελάτες και προμηθευτές.
  • Σύνδεση ενός συναλλασσόμενου με όλες τις καρτέλες του σαν πελάτη – προμηθευτή.
  • Συνολικό υπόλοιπο συναλλασσόμενου.
  • Παρακολούθηση των Δραστηριοτήτων του συναλλασσόμενου (τηλέφωνα, ραντεβού, υπενθυμίσεις, κ.ο.κ.)
  • Απεριόριστο πλήθος τηλεφώνων και email ανά συναλλασσόμενο.
  • Καταχώρηση συστάσεων συναλλασσόμενου.
  • Αναλυτική καταχώρηση των υπευθύνων της κάθε επιχείρησης.
  • Κατηγοριοποίηση ανά κατηγορία Marketing , Κατηγορία Επαγγέλματος και Target Group.
  • Γεωγραφική κατηγοριοποίηση.
  • Ομαδοποίηση από 12 παραμετρικές ομάδες.
  • Καθορισμός  Στόχου ανά συναλλασσόμενου.
  • Ελεύθερη δημιουργία Προφίλ συναλλασσόμενων
  • Κατηγοριοποίηση της επικοινωνίας του κάθε συναλλασσόμενου, για αυτόματη συμμετοχή σε αποστολές email, SMS και Fax

Δραστηριότητες

  • Αναλυτική καταχώρηση των Δραστηριοτήτων όλων των χρηστών σας  με τους Συναλλασσόμενους σας (π.χ. τηλέφωνα, ραντεβού κ.ο.κ.)
  • Ημερολόγιο Δραστηριοτήτων Χρήστη, με όλες τις δραστηριότητές του ανά ημέρα.
  • Έλεγχος εκκρεμών Δραστηριοτήτων.
  • Παρακολούθηση των ραντεβού του κάθε χρήστη από το πλάνο δραστηριοτήτων του.
  • Δυνατότητα ρύθμισης για αυτόματη ενημέρωση των Δραστηριοτήτων από διαδικασίες της εφαρμογής (π.χ. με την αλλαγή κατάστασης μίας παραγγελίας)
  • Σύνδεση Δραστηριοτήτων με Ερωτηματολόγια.

Αρχειοθέτηση

  • Πλήρης καταχώρηση όλων των αρχείων σας (κείμενα, συμβάσεις, εικόνες κ.ο.κ.)
  • Σύνδεση αρχείων με συναλλασσόμενο (π.χ. τα συμφωνητικά του).
  • Σύνδεση αρχείων με είδη (π.χ. εγχειρίδια χρήσης)
  • Αυτόματη σύνδεση ενός αρχείου με την επικοινωνία για αποστολή του με email, SMS ή Fax.

Επικοινωνία

  • Δημιουργία κειμένων για αποστολή με email , SMS ή Fax
  • Ορισμός κριτηρίων για μαζική αποστολή μηνυμάτων
  • Χρονοπρογραμματισμός αποστολής μηνυμάτων
  • Αποστολή κειμένων μαζικά ή/και μεμονωμένα

Έργα

  • Παρακολούθηση έργων ανά συναλλασσόμενο.
  • Σύνδεση του έργου με παραστατικά πελατών / προμηθευτών για να υπάρχει η πλήρης οικονομική τους παρακολούθηση.
  • Χρονοπρογραμματισμός έργου.
  • Αναλυτική σύνδεση του έργου με Δραστηριότητες

 Προσφορές

  • Καταχώρηση όλων των προσφορών.
  • Δυνατότητα καταχώρησης ειδών που δεν υπάρχουν στην αποθήκη.
  • Εκτύπωση της προσφοράς με περισσότερες από μία φόρμες (π.χ. άλλη για υλικό και άλλη για υπηρεσίες).
  • Αυτόματη αποστολή της προσφοράς με email.
  • Σύνδεση της προσφοράς με τους στόχους του συναλλασσόμενου.
  • Αυτόματη μετατροπή της προσφοράς σε παραγγελία.

 Pegasus Query
(Report & Form & Statistic Generator)

Αναφορές – Στατιστικά

  • Δυνατότητα δημιουργίας αναφορών με εύκολη επιλογή πινάκων και ερωτημάτων.
  • Εξαγωγή των αναφορών σε εκτυπώσεις, γραφήματα, Excel.
  • Δημιουργία έτοιμων αναφορών, εκτυπώσεων και στατιστικών που μπορεί να εκτελεί ο τελικός χρήστης.
  • Εκτύπωση ετικετών.

Επεξεργασία Δεδομένων

  • Εύρεση στοιχείων από όλους τους πίνακες της εφαρμογής. Δυνατότητα μαζικών αλλαγών στα αποτελέσματα των αναζητήσεων.
  • Εισαγωγή Δεδομένων
  • Εισαγωγή δεδομένων από Excel, στους βασικούς πίνακες της εφαρμογής.

Παρουσίαση σε pdf – Pegasus ERP Estiasi

Παρουσίαση σε pdf – Pegasus ERP Delivery

Εγκατάσταση Εφαρμογής

Για να εγκαταστήσετε την εφαρμογή αρκεί να κατεβάσετε στο δίσκο σας το αρχείο Pegasus_Estiasi_Elaio.msi και να το εκτελέσετε.

Αν δεν έχετε ήδη εγκατεστημένο ένα MySQL Instance for Pegasus κάντε πλήρη εγκατάσταση, διαφορετικά κάντε τυπική. Στην Τυπική εγκατάσταση θα εγκαταστήσει μόνο το Client.

Για να μπείτε στην εφαρμογή μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα στοιχεία του αρχικού χρήστη:
Κωδικός = tesae
Συνθηματικό = κενό (δεν δίνετε τίποτα)

Ρύθμιση παραγγελιοληψίας μεσω PDA